تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
مقام معظم رهبری:خاطره‏ى شهدا را باید در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت.


نشسته ام که ببارم به خشکسال خودم

و سیر گریه کنم بر بدی حال خودم

چقدر فاصله افتاده بین من با تو

شدم اسیر رقم های سن و سال خودم

خودم اجازه ندادم به اسمان بپرم

قسم به نام تو هستم خودم وبال خودم

گناه هیچ کسی نیست این زمین خوردن

گناه هیچ کسی نیست پایمال خودم

اگر به چاه تو افتم زیاد دردی نیست

بگو چکار کنم با سیاه چال خودم

تو را قسم به کدامین عزیز باید داد

که بعد از این نگزاری مرا به حال خودم

زمان زمان بدی نیست من بدم اقا

خودم شدم سبب دوری وصال خودم

چقدر شکر نیاز است که من تو را دارم

نشسته ام بنویسم که خوش به حال خودمیا مهدی

*اللهم عجل لولیک الفرج*

بهار دخت ۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۳۵ ۰ ۰ ۴۶۷ امام زمان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی